17. 09. 2011.

Larin izbor - Larina pjesma (Samo jubav ostaje)

Larin izbor - Larina pjesma (Samo jubav ostaje)

Vrime o' mižer'je.
Samo jubav ostaje.
Vrime o' mižer'je.

Čuvaj za me pokraj sebe misto.
Neka je u tisno.
Kad se opet rodin ja ću isto.
Jerbo je vrime o' mižer'je.
Samo jubav ostaje.

Vrime o' mižer'je.
Samo jubav ostaje.

Vrata raja ti otvori za me.
Kontra tramuntane.
Di je bolji svit.
Di je lice Gospa Ružarice.
Di će nebo za me.
Tebe prominit.

Čuvaj za me pokraj sebe misto.
Neka je u tisno.
Kad se opet rodin ja ću isto.
Jerbo je vrime o' mižer'je.
Samo jubav ostaje.

Jerbo je vrime o' mižerje.
Samo jubav ostaje.

Vrata raja ti otvori za me.
Kontra tramuntane.
Di je bolji svit.
Di je lice Gospa Ružarice.
Di će nebo za me.
Tebe prominit.

Čuvaj za me pokraj sebe misto.
Neka je u tisno.
Kad se opet rodin ja ću isto.
Jerbo je vrime o' mižer'je.
Samo jubav ostaje.

Vrime o' mižer'je.
Samo jubav ostaje.

Vrime o' mižer'je.
Samo jubav ostaje.