07. 04. 2011.

Fazlija - Gdje si mori

Fazlija - Gdje si mori

Da sam rek'o ostani još malo
ti od mene ne bi pošla znam
da sam znao da te volim tako
ne bih opet noćas bio sam.

Ref.
Gdje si dušo, gdje si mori
još za tobom srce gori
kako koji dan promiče
ne znam jeli noć il' sviće.

Ref. 2x

Hoću da, hoću da
da mi budeš žena
da mi rodiš sina
da mi budeš sudbina.
(2x)

Hajde dušo, hajde mori
noćas prozor mi otvori
nek' se naše usne spoje
ljubav čeka na nas dvoje.
(2x)

Hoću da, hoću da
da mi budeš žena
da mi rodiš sina
da mi budeš sudbina.
(2x)

Da sam rek'o ostani još malo
ti od mene ne bi pošla znam
da sam znao da te volim tako
ne bih opet noćas bio sam.

Ref.
Gdje si dušo, gdje si mori
još za tobom srce gori
kako koji dan promiče
ne znam jeli noć il' sviće.

Ref. 2x

Hoću da, hoću da
da mi budeš žena
da mi rodiš sina
da mi budeš sudbina.
(2x)

Hajde dušo, hajde mori
noćas prozor mi otvori
nek' se naše usne spoje
ljubav čeka na nas dvoje.
(2x)

Hoću da, hoću da
da mi budeš žena
da mi rodiš sina
da mi budeš sudbina.
(2x)